16 Νοεμβρίου 2008, Θεσσαλονίκη – «Ημερίδα για άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη»

Την Κυριακή 16/11/2008 μετά τη λήξη του 22ου ετήσιου Διαβητολογικού Συνεδρίου της Δ.Ε.Β.Ε. θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα για τα άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη, στο Ξενοδοχείο Macedonia Palace.