15 Νοεμβρίου 2009, Θεσσαλονίκη – Ημερίδα για άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη

Η Διαβητολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος διοργανώνει στις 15 Νοεμβρίου 2009 στο Ξενοδοχείο Macedonia Palace Ημερίδα για άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη.

Η Ημερίδα θα είναι ελεύθερη για το κοινό.