17-19 Φεβρουαρίου 2012, Θεσσαλονίκη – 1ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για το Διαβήτη

Η Διαβητολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Cambridge, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια για τις σύγχρονες εξελίξεις στο Σακχαρώδη Διαβήτη.

Το 1ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 17 – 19 Φεβρουαρίου 2012, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.