16 Νοεμβρίου 2024, ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί Εκδήλωση για το κοινό,
το πρωί του Σαββάτου, 16 Νοεμβρίου 2024, στις 10.00, στην αίθουσα
“Ολύμπιον”, στο Ολύμπιον –  Πλ. Αριστοτέλους, προσανατολισμένη στην
καταπολέμηση της νόσου της Παχυσαρκίας.
Η εκδήλωση είναι δωρεάν και αφορά την ενημέρωση και την
ευαισθητοποίηση σχετικά με την παχυσαρκία σε κάθε ηλικία.