Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το συνέδριο με θέμα : «Η Τεχνολογία στον Σακχαρώδη Διαβήτη»

Κέρκυρα | 11-12 Σεπτεμβρίου 2026

Η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης και Εκπαίδευσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη (ΕΛΕΜΕΔ) διοργανώνει το συνέδριο «Η Τεχνολογία στον Σακχαρώδη Διαβήτη», στις 11-12 Σεπτεμβρίου 2026, στο Corfu Holiday Palace στην Κέρκυρα.

Ένα επιστημονικό γεγονός αφιερωμένο στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις που μεταμορφώνουν τη διαχείριση του σακχαρώδους διαβήτη, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επαγγελματιών υγείας και επιστημόνων.

Εγγραφές:

Για τη συμμετοχή σας στο συνέδριο, αποστείλετε το αίτημά σας στο info@medevents.gr.

Για εταιρικές ή ομαδικές εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο info@medevents.gr.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί Πιστοποιητικό Παρακολούθησης και μόρια Συνεχιζόμενης Ιατρικής Εκπαίδευσης (ECMECs) από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο.

📅 Ημερομηνία: 11-12 Σεπτεμβρίου 2026
📍 Τοποθεσία: Κέρκυρα

ℹ️ Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή πατήστε ΕΔΩ  ή επικοινωνήστε με τη γραμματεία της διοργάνωσης στο info@medevents.gr