20-22 Απριλίου 2012, Θεσσαλονίκη – 3ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για το Διαβήτη

Η Διαβητολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Cambridge, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια για τις σύγχρονες εξελίξεις στο Σακχαρώδη Διαβήτη.

Το 3ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 20 – 22 Απριλίου 2012, στο Ξενοδοχείο Makedonia Palace, Αίθουσα “Αλέξανδρος ΙΙ”, στη Θεσσαλονίκη.