11-13 Μαϊου 2012, Θεσσαλονίκη – 4ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για το Διαβήτη

Η Διαβητολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Cambridge, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια για τις σύγχρονες εξελίξεις στο Σακχαρώδη Διαβήτη.

Το 4ο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 11 – 13 Μαϊου 2012, στο Ξενοδοχείο Makedonia Palace, Αίθουσα “Αλέξανδρος Ι”, στη Θεσσαλονίκη.